Dag 8/ dinsdag 29 september 2015

29 september 2015 - Alcabideche, Portugal

Zoals eerder gezegd, zijn er hier op Guincho Beach tal van surfers, beveiligingsmensen en camerateams neergestreken, voor één of andere internationale surf-competition. Ze hebben 1 klein probleempje, de golven die er nu staan overleef je op je zelf gebreide houten vlotje zelfs nog wel. Dus staan ze hele dagen te wachten... Wij zijn er op het strand in ieder geval vandaag een paar uurtjes bij gaan liggen en dat was goed te doen.

Vervolgens zijn we naar Estoril gereden(kilometertje of 10), en zijn van daar uit over de "seaside promenade" gaan lopen(zie foto's). Een lange, maar prachtige wandeling langs de kust die helemaal van Estoril naar Cascais loopt. Onderweg bij één van de vele terrasjes nog even een drankje gedaan.

's Avonds nog even naar de "CascaiShopping Mall" geweest, groot, maar verschrikkelijk duur. We hebben ons hier maar beperkt tot een hapje eten...

Tot zover, na een laatste drankje aan de hotelbar, deze rustige dag..

1. Peter en joke:
    30 september 2015
    Jammer dat er geen hoge golven zijn is echt mooi om dit te zien die surfers maar een rustig dagje aan het strand is ook heerlijk